Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 22, 2013
Image Size
649 KB
Resolution
1571×1213
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,384 (3 today)
Favourites
604 (who?)
Comments
56
Downloads
28
×
Robins by WeasleyTwin Robins by WeasleyTwin
yay Robins :D
You can also by cards, stickers and t-shirt of this print  on rebubble www.redbubble.com/people/zitro… check it out ;)
Add a Comment:
 
:iconmelonjoey:
MelonJoey Featured By Owner Mar 1, 2014
oh Jay
Reply
:iconx-xxsnowxx-x:
x-XxSnowXx-x Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist General Artist
:D good boys ur taking jason for a walk
Reply
:iconlpslover43:
LPSlover43 Featured By Owner Dec 16, 2013  Student Digital Artist
Those faces xD
Dick Grayson has the happy face like this one,being the oldest of the Robins :D
Jason Todd's getting dragged as the Red Hood with this face >.> -.-
Tim Drake's got the ;/ face,very annoyed with Damian kicking him
and lastly,Damian has that 'not amused' face,since he's on Dick's shoulders because he's the youngest Robin xD
It's cute,I love it.Jason looks like he's going to kill Dick xD I love them all,Dick Grayson/Nightwing's mine! >:O
Reply
:iconhopeandstruggle:
HopeandStruggle Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist Artist
hahahahaha that's cute!
Reply
:iconrandomkitty101:
randomkitty101 Featured By Owner Nov 4, 2013  Hobbyist General Artist
Jason: But I don't WANNA go!
Reply
:iconlovelystar4002:
Lovelystar4002 Featured By Owner Oct 30, 2013
Jason is like fml omg its so cute fangasm but poor Tim and Jason lol !
Reply
:iconjolynn1012:
jolynn1012 Featured By Owner Nov 5, 2013  Hobbyist Writer
I feel the exact same thing.
Reply
:iconchasehawing:
ChasehaWing Featured By Owner Oct 13, 2013
HA! Perfect XD!
I always had the theory that Jason might actually want to be forced home on some level...
Reply
:iconbayernspitfiredragon:
BayernSpitfireDragon Featured By Owner Sep 26, 2013  Hobbyist General Artist
LOL!
Reply
:iconkatykat142:
katykat142 Featured By Owner Sep 10, 2013  Student Digital Artist
To adventure!!!!!!
Reply
:iconricosuave-42:
RicoSuave-42 Featured By Owner Aug 30, 2013
Jason: FML!
Reply
:iconpanmarlon:
PanMarlon Featured By Owner Jul 8, 2013
brotherly love!
Reply
:iconshadow-dj:
Shadow-DJ Featured By Owner Jun 27, 2013  Hobbyist Writer
JAson: OK, this is humiliating...
Reply
:iconvadernihilus:
VaderNihilus Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist General Artist
Jason - im gonna kill you Grayson
Reply
:iconcfakatsuki:
cfakatsuki Featured By Owner Jun 21, 2013
Jason: why won't u leave me alone
Dick: cause it's so much fun to torture u
Damien: I second that motion
Tim: ditto
Reply
:iconyoungfan196752:
YOUNGFAN196752 Featured By Owner Aug 1, 2013  Professional Filmographer
you know its hilasrious when wayne and drake agree
Reply
:iconcfakatsuki:
cfakatsuki Featured By Owner Aug 1, 2013
When they agree shit goes down
Jason: I hate u all
Dick: u say that like we care
Tim: all in favor of making him wear bunny ears
Damien: not bad enough I say we give him a baby bonnet
Jason: I will kill u in the most inhumane way possible
Dick: I'd say that's a winner
Reply
:iconyoungfan196752:
YOUNGFAN196752 Featured By Owner Aug 2, 2013  Professional Filmographer
toss him to a horde of fan girls with nothing but a diaper on
Reply
:iconcfakatsuki:
cfakatsuki Featured By Owner Aug 3, 2013
Jason: don't listen to him!
Dick: all in favor
Tim: I
Damien: I
Dick: all opposed
Jason: r u satan?!?
Dick: motion carries *throws him to the fangirls*
Jason: noooooooooooo!
Reply
:iconyoungfan196752:
YOUNGFAN196752 Featured By Owner Aug 3, 2013  Professional Filmographer
me: get him no wait all of you get red robin nightwing and robin (you'll have better luck with nightwing) RED HOOD IS MINE!!!!!!!
Jason: HA OH SHIIIT WHY DO I GET THE ANGLE OF DEATH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DICK: How do you think i feel i''m smothered with girls keep it comingDevilish
Reply
:iconyukithecosplayer:
Yukithecosplayer Featured By Owner Aug 5, 2013  Student Photographer
Sorry to intrude, but Grayson you are sexy and have an ass that most woman wished they have.
Have fun with the fangirls Jason! I love you!
Reply
:iconyoungfan196752:
YOUNGFAN196752 Featured By Owner Aug 6, 2013  Professional Filmographer
jason running awayfrom me i stand infront of him holding bannanna bread
JASON :Uhh Dick theres a girl here with bread what do i do
DICK :Take the bread
JASON :This is good
ME : If you can look past the three gallons of tranc powder i put in
Reply
(1 Reply)
:iconvanishingstarlight:
VanishingStarlight Featured By Owner Jun 14, 2013  Hobbyist Writer
OMG
Reply
:iconindigo-night-wisp:
Indigo-Night-Wisp Featured By Owner May 21, 2013
And the best part is, this is practically canon. Only without the pretty colors and the piggy-back ride. :)

Love!
Reply
:iconmissladydemon:
MissLadyDemon Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist Writer
,LOL~
Reply
:icondragonblood3974:
dragonblood3974 Featured By Owner May 16, 2013
omg that's hilarious dude
Reply
:iconhelipeach:
HeliPeach Featured By Owner Apr 25, 2013
OMG, that's awesome!:heart:
hehe so cute:heart:
:iconluvluvplz:
Reply
:iconiwillbethenextrobin:
Iwillbethenextrobin Featured By Owner Apr 23, 2013
Aw poor Timmy he's getting kicked in the face.
Reply
:iconspiffyglitter:
spiffyglitter Featured By Owner Apr 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
lol that's too perfect
Reply
:iconcrimsonrobin:
CrimsonRobin Featured By Owner Apr 22, 2013  Student Digital Artist
this is too much! XD Jason! god i just cant! great job on the artwork! :D
Reply
:iconweasleytwin:
WeasleyTwin Featured By Owner Apr 22, 2013
thaanks :D glad you like it! I had lot's of fun drawing this c;
Reply
:iconrakefet666:
rakefet666 Featured By Owner Apr 22, 2013
nice
Reply
:iconblueilcaterpillar:
BlueIlCaterpillar Featured By Owner Apr 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hahahah xD
Reply
Add a Comment: